lördag 21 januari 2012

Skönt

Igår var vi på andra ultraljudet och det såg bra ut. Bus hade hjärta som pumpade, alla delar av hjärnan, fingrar, tår, armar, ben samt andra viktiga organ som ska vara på sin plats. Det var en lättnad att se, så nu är jag mycket lugnare.

Frukosten är intagen, Gos i soffan, lämnar en mycket bra vecka bakom mig. Fixade amerikanska pannkakor till frukost och när jag står där så inser jag att vi inte har några ägg hemma. Ner till macken och jisses vad kallt det var ute...men skönt. Så, vi får se om vi tar en tur ut idag för att friska upp lungorna lite.
Här kommer lite kort på Bus.


Huvudet upp och rumpan ner.



Framifrån med händerna vid kinderna.


Bus från sidan.

5 kommentarer:

Gittan sa...

Fantastiskt att se :-)

lector sa...

Visst är det! Magiskt liksom och det är ju bara att hänga på. Har inte så mycket annat att säga till om ;-) Får se till att sköta mig så att den mår så bra som den bara kan. Har uppenbarligen lyckats hittills. Det är bara att fortsätta på samma bana.

Gittan sa...

Tror att du har förutsättningar att ta hand om dej bättre nu när du fått det lugnare runt dej, kram

lector sa...

Ja, det är stor skillnad!

lector sa...

Ja, det är stor skillnad!