Frukosten är intagen, Gos i soffan, lämnar en mycket bra vecka bakom mig. Fixade amerikanska pannkakor till frukost och när jag står där så inser jag att vi inte har några ägg hemma. Ner till macken och jisses vad kallt det var ute...men skönt. Så, vi får se om vi tar en tur ut idag för att friska upp lungorna lite. Här kommer lite kort på Bus.
Bus från sidan.
5 kommentarer:
Fantastiskt att se :-)
Visst är det! Magiskt liksom och det är ju bara att hänga på. Har inte så mycket annat att säga till om ;-) Får se till att sköta mig så att den mår så bra som den bara kan. Har uppenbarligen lyckats hittills. Det är bara att fortsätta på samma bana.
Tror att du har förutsättningar att ta hand om dej bättre nu när du fått det lugnare runt dej, kram
Ja, det är stor skillnad!
Ja, det är stor skillnad!
Skicka en kommentar