torsdag 1 december 2011

Något konstigt är det...

Det är 22 dagar kvar till skolavslutningen och redan nu känner jag att både kollegor och elever inte är med. Kollegorna går liksom i dvala för överlevnad och eleverna har redan gått in i sista veckan, fastän det är 3 veckor kvar. Hm, kan inte låta bli att bli besviken och uppgiven. Vill ha ett bra avslut på terminen...och det SKA jag se till att det blir också!

Har precis kommit hem från lite julmiddag/APT med jobbet. Jag trodde jag skulle somna under samtalen. Hade haft en kanondag med kidzen, bra medarbetarsamtal....men när jag kom tillbaka efter en vik. timme så blev jag dessvärre inte lika glad. Så, fixa och dona utifrån det för att sedan göra några omdömen och sedan iväg till Skjulsta. Nu sitter jag här i soffan och bara är, så skönt!

Snart åket jag till Göteborg. Rasmus ska döpas den 18 dec och den 17:e ska vi ut och ha syskonmiddag, det ser jag fram emot. Ska bara beställa biljetter hem och ringa Göran så att han kan hämta upp mig och pappsen i E-tuna.

Nä, låt det bli fredag så att jag kan få ta helg...då ska jag SOVA!

Inga kommentarer: