bli sista veckan nu? Okej, jag ska inte gnälla men jag är så satans trött och jag fryser, buhu. Den här terminen har iof gått riktigt fort men som ni vet, människan blir ju sällan nöjd ;-) För tillfället skriver jag för fullt i Dexter. Ligger även bra till där, men jag tycker det är så skönt att bara nå mål och känna mig färdig. Skriver kontinuerligt under hela terminen. Förstår inte dem som sätter sig sista veckan! Då, då förstår jag att man inte hinner med. Fast det vågar jag inte säga igen...man blir inte så omtyckt då.
Fredag nästa vecka sticker jag och pappsen till Göteborg för att döpa Rasmus. Han kommer att stanna kvar där med mamma (hon är redan där) för att fira jul. Det betyder att jag ska åka till Eskilstuna på egen hand. Tror ni att jag kommer att hitta? ;-)
Nä, nu ska det ätas hemmagjord ärtsoppa. Sedan ska jag bara vara i soffan för att orka med morgondagen. Kan säga som så att varje morgon undrar jag varför jag ska ta mig till jobbet och om det är värt det. Väl där så fungerar det ju bra, men innan dess...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar