lördag 7 januari 2012

Hallen





I går fick vi ett ryck. Vi har grämt oss länge för den grisrosa tapeten och att det inte känns som ett bra "rum". Svårmöblerad och mörk. Ändock utgör den en relativt stor yta av lägenheten. Vi var lite oroliga eftersom det tog oss 3 veckor att göra "kontoret". Men, den här gången skulle vi ta med oss erfarenheterna. Sagt och gjort. I väg till K-Rauta. Hem kom vi med "Fredrica" som färg, antikvitt.

Igår grundade vi och i morse målade vi färdigt, eller M gjorde nog det mesta men jag var med på ett hörn. När det var klart åkte vi till IKEA och handlade in nya möbler. Nu äntligen är det klar. Teamwork och det är färdigt på 2 dagar!! Tja, då är det väl bara att ta nästa rum ;-)

I morgon ska vi på tipspromenad med Davva och Pilla för att sedan käka lunch i Torshälla. Det blir ett bra avslut på det här jullovet. Längtar bara efter att få bli kvitt den här jävla snuvan och hostan. Jag är riktigt trött på den just nu. Vill ju bara få vara med alla andra åkommor som man han har när man bär på ett Bus.

1 kommentar:

Gittan sa...

Blev jättefint!!!