fredag 4 november 2011

Öhhh...zzzz

Fifan vad jag är mosig i huvudet. Jag är så satans ihjäl, av inget! Får ju ingenting gjort och när jag väl får för mig att göra något så går det jääääätte lååååångsamt, vilket jag inte är van vid.

Phu! Hoppas det släpper snart.

Igår fick jag en dundermassage av en körkompis. Kan nog säga att hon tog bort mina spänninsgtics som jag får när jag är stressad över något. Nu är jag hysteriskt öm i axlarna, men jag liksom njuter av det ;-)

Nu, efter 3 timmars dvala ska jag ta tag i sysslorna. Ska åka och handla för ikväll och till i morgon. Under eftermiddagen är det middag hos Fam. Siim den yngre. Det ser jag fram emot. Jag har lyxat rejält med vänskap och mat de här dagarna. I förrgår var det lunch hos Fia tillsammans med Katri och Nina och på kvällen var det en träff med den nu så kallade "Gyllene triangeln". Det blev sent som vanligt. Var väl hemma 01.30. Igår skulle jag ha lunch med en annan vän men den ställdes desvärre in i sista minut. Nåväl, jag hann klippa mig så lyxade jag till det med en räkmacka på Tingsgården.

Idag blev det snabbmakaroner...med smör. Hm...
Nä, ska väl ta tag i det här dårå.

Inga kommentarer: