lördag 23 juli 2011

Hemma...

Kommer hem till ett mulet och regnigt Sverige som även är i sorg med systerlandet Norge. Jag har inte riktigt satt mig in i var, när och hur det hemska hände. Jag försöker läsa mig i kapp samt se på nyheterna. Kan inte göra annat än att hålla med om att det är fruktansvärt och att det inte finns några ord. Dessutom har en ung sångerska åter igen lämnat jordelivet, Amy W.

Vi har i alla fall haft en underbar vecka på Santorini, den vulkaniska ön. Om vi säger som så här. Stränderna var svarta och det var just det. Naturen var...vulkanisk men det som vägde upp allt var människorna och maten. Vi har aldrig ätit så god mat i Grekland eller blivit så positivt omhändertagna. Jag kommer att skriva mer men jag vill lägga in bilderna på det och M orkar inte skicka sina bilder till mig nu....så det får bli i morgon istället.

God natt!

1 kommentar:

Gittan sa...

Välkommen Hem!!! :-)