fredag 10 juni 2011

Slutet


Kramkalas och jisses vad jag kramade och höll i en sista, sista gång
Dessutom fick jag en massa fina blommor och presenter. Men det spelar ingen roll för de kommer ju inte tillbaka för det...




Då var det gjort. Jag har lämnat mina kidz efter 4 år. Jag kommer inte fatta att de inte finns kvar förrän jag står där i höst och de är inte där! Det tycker inte jag om. Jag vill ha dem där. Ska nog ta mig till Stålfors och kidnappa tillbaka dem.

När jag tagit farväl av dem var det dags att ta ett sista farväl av farmor. 14.30 var det dags för begravning. Trodde inte jag skulle grina, brukar konstigt nog inte göra det på begravningar, men det gick inte. Det var en ljus och fin begravning. På plats var även två av farmors vänner. Ett par som varit gifta i 70 år!! Hm, han är 93 och hon 94. Han ser ut som 70 och hon är som en docka. Ett underbart par, helt fantastiska människor. Så åkte vi ut på landet för att äta smörgåstårta.

Måste berätta att jag blev uppäten av en häst igår i Parken Zoo...eller ja. Den minsta lilla sketna häst som du kan tänka dig BET mig i armen. Säger ju att hästar är DUMMA!!

1 kommentar:

Gittan sa...

En känslosam dag för dig!