fredag 17 juni 2011

Det är över nu!

Då är äntligen det här året mig förbi! Jisses...

Nästa år kommer att bli ett speciellt år på många sätt. Den som väntar får se ;-)
Nu är det semester. Jag har kollat över några Grekiska öar och skickat dem till Martin. Vi får se vad det blir. I natt kom jag hem 02.30 efter en trevlig middag hemma hos en go arbetskamrat tillsammans med en annan go arbetskamrat. Så, nu är jag lite seg. Det gör att dagens väder är perfekt för mig. Jag behöver inte ha ågren för att jag sitter i morgonrock när kl. är 11.30 en fredag. Ska ta och starta upp lite sommarläsning. Jag har köpt " Du och jag farsan" och "Varför gråter inte Emma".

Inga kommentarer: