söndag 8 maj 2011

Värme, i solen och bland vänner



Vi vann inte men vi kom femma och vi fick en medalj. Det som berör mig var att vi alla hade en trevlig stund tillsammans, det var underbart att stå på scenen och det var kul att höra att balladen berörde publiken. Det sista spelar mig en större roll än vår placering, att kunna beröra.



Så var vi ute på landet idag. Helt underbart! Solen sken, vi grillade hamburgare och tog en tur med båten. Martin fiskade och jag valde att snusa i solen till vågornas kluckande mot båten.





Pappsen målar det nya förrådet.


Mammsen fixar och donar i sitt land.


Gosen njuter i solen med öl och bok.

2 kommentarer:

Gittan sa...

Du verkar ha haft en Bra helg! Grattis till medljen! Nu sitter fina plantan i jorden :-)

lector sa...

Härligt...hoppas den tar sig. Den är tålig men vi befarade att en rot fick lite stryk när jag grävde upp den. Tack för hallonen!