Vi vann inte men vi kom femma och vi fick en medalj. Det som berör mig var att vi alla hade en trevlig stund tillsammans, det var underbart att stå på scenen och det var kul att höra att balladen berörde publiken. Det sista spelar mig en större roll än vår placering, att kunna beröra.
Så var vi ute på landet idag. Helt underbart! Solen sken, vi grillade hamburgare och tog en tur med båten. Martin fiskade och jag valde att snusa i solen till vågornas kluckande mot båten.
2 kommentarer:
Du verkar ha haft en Bra helg! Grattis till medljen! Nu sitter fina plantan i jorden :-)
Härligt...hoppas den tar sig. Den är tålig men vi befarade att en rot fick lite stryk när jag grävde upp den. Tack för hallonen!
Skicka en kommentar