Varför sitter jag här när jag bara vill sova, sova, sova...
Igår var det en kanondag i skolan. Vi hade vår årliga "Fröslundafestival" och det var riktigt kul. Underbart väder och underbara barn!
När den var klar åkte jag hem för att fixa mig till köravslutningen. Martin körde ut mig och med mig hade jag en flaska rosé. Jag har räknat ut att jag fick i mig två vinglas och det är ju inte mycket. Men, min lilla kropp är nog så utarbetad vid det här laget så att det räckte gott och väl. det var en riktigt rolig kväll. Jisses vad jag skrattade, men stackars de som var nyktra. Ja, jag vet hur jag kan bli när jag är trött på det här viset och inte blandar ihop det med vatten. Den kombinationen är inte bra. Så, inatt har jag knappt sovit och tänkt "Herre Gud, vad ska folk tro?!" Äh...ingen har ju coolat pga det så...
Nu, nu ska jag sova och jag känner för pizza och cola ikväll ;-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar