Det är ju skitkallt ute! Mina små tassar gör ju ont när jag glider runt med min röda fara. Det tycker jag INTE om...dumma våren! Det är maj nu och inte april, så snälla Gud håll ordning på månaderna är du snäll. Stod och rastvaktade idag i en härlig hagelskur :-(
Nä, vill bara krypa ner i ett varmt bad på en gång men jag måste tydligen laga mat och äta innan dess...eller kanske inte ;-)
1 kommentar:
Det kom lite snö på min promenad hem men jag hade vantar på :-P
Skicka en kommentar