Idag var jag och gratta min lilla farmor. Det är inte roligt att se en person som står mig nära förtvina bort som hon gör för tillfället. Det glädjer mig däremot att hon har fina människor som vårdar henne. Möttes av en go och glad sköterska ...om jag minns rätt hette hon Anette.
Idag var det kallt ute. Tänkte först ta en tur till landet men vi blev kvar hemma. Fixade nya gardiner och rensade garderoben. Martin insåg att han faktiskt har MÅNGA byxor ;-)
Nu är det inte många dagar kvar innan sommaren är här på riktigt och jag hoppas att Han har lyssnat in mig så att det händer något nytt i september. Den som väntar på se...
Nu ska jag läsa vidare i boken "Vyssan Lull".
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar