lördag 2 april 2011

Vårpiffing

Meningen var att jag skulle gå upp och fixa frukost till M. Resultat: Jag vaknade c:a 7, hade ont i halsen och var tung i huvudet så jag vände mig om och somnade om som en gris. Vaknade av att M serverade frukosten på sängen. Smoothie, vattenmelon, ägg, varma bröd, kaffe och äppeljuice. Kan ju inte bli bättre. Vi kom inte upp ur sängen förrän kl. 11.00 ;-)

När dagen väl tog fart så åkte vi till Kvickund för att köpa tvättmaterial till båten som skulle bli vårfin. Sedan åkte vi ut till T-hälla. M bytte däck sedan fixade jag bilen. Tvätt både invändigt och utvändigt och vaxning. M fixade båten och det var länge sedan den var så fin. Nu vill jag bara att det ska bli riktig vår så att vi kan sjösätta den.

Nu är det dags för tacos. Försöker även kurera mig för som vanligt får jag ont i halsen innan någon form av framträdande med kören. Nästa helg är det premiär!

Inga kommentarer: