Jag tycker om sommaren, men jag tycker inte om tiden. Jag tycker inte om att en timme försvinner för mig...vet att tiden inte finns i klockan...men i alla fall. Nåväl, jag har hunnit handla, laga mat och bakat äppelmufflare. Tar med mig resten till jobbet i morgon. Bakade mer för att bli av med sojamjölken.
Nej, nu ska jag skriva lite omdömen och förbereda svensklektionen till i morgon. Sedan är det repetition med kören mellan 19.00-22.00.
1 kommentar:
hmmm...såg inte till några goda muftisar :-(
Skicka en kommentar