Det finns en flicka som jag går till ibland
Hon tycker om mig för jag gör vad jag kan
I hennes tystnad finns så mycket jag vill veta
Så jag stannar hela natten
Fast vi är som eld och vatten
Kom så länge hjärtat slår
Kom så länge spänningen finns kvar
I morgon är en annan dag
Kom så länge solen ler
Kom så länge lusten ger och tar
Så fort när allt försvinner
I morgon är en annan dag
Hon målar tavlor som jag aldrig får se
Hon sjunger sånger när ingen sitter bredvid
I hennes ögon finns en längtan efter mera
Så jag stannar hela natten
Fast vi är som eld och vatten
Tiden är som ett timglas i din hand
Där sekunder och minuter blir till år
Jag vill ha allt det jag får
onsdag 23 mars 2011
Kom...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
- lector
- Sweden
2 kommentarer:
Fin sidan blev efter lite piffning :-))
Tackar!
Skicka en kommentar