måndag 7 mars 2011

Helgens bilder


Uppe på taket på hotellet. Har har nyss badat mig i poolen.


Innan operan började.


Selma-Spa


Nybastad


Utsikt från hotellrummet.


"Guldrummet" på Kungliga Operan.

Inga kommentarer: