onsdag 26 januari 2011

Hes!

Jo, jag vet att jag ska föregå som gott exempel och det tycker jag att jag gör när jag visar mitt engagemang genom att coacha fram mina kidz. Vi kom 3:a eller 4:a, spelar ingen roll. Vi var där alla hopa och vi hade kul! Jag skämde ut dem, skällde och gormade lite på de som arrangerade, ja ni vet sådant som man gör man är coach. För det har jag sett på TV, de få gånger jag har tittat på fotboll.

Nu är jag hes och min hals är inte så glad på mig. Känner mig lite rödmosig i ansiktet och trött i fötterna. Inte för att jag har sprungit efter en boll i 6 h som kidzen har gjort utan för att jag...just det...har coachat! Viktiga saker här i livet ;-)

Nu går jag och badar, en dag kvar på jobbet, en dag i Uppsala, middag med två av de bästaste sedan är det dags att gunga på de stora blå.

Inga kommentarer: