torsdag 22 mars 2012
Orkar inte längre...
Nu har jag varit sjuk sedan november och de sista tiden har jag varit riktigt sjuk i 3 veckor. Det betyder att jag behöver ett läkarintyg dag 7. Jag sjukskrev mig torsdag förra veckan. Räknar jag arbetsdagar blir det dag 7 på fredag men tydligen räknas sjukdagarna, ALLA DAGAR, vilket betyder att de även räknar med helgen. Det betyder att jag behöver sjukintyg fr.o.m. idag!!! Så, det är bara att ringa VC igen. Jag orkar inte vara en sådan här människa för jag är inte det i vanliga fall. Jag verkligen hatar det här. Jag kan inte vara hemma och vara sjuk utan att ringa runt till olika instanser och fråga hur sjuk jag får vara och om det godkänns eller inte. SÅ drar det dessutom ut på tiden eftersom jag inte kanske får tid för vård just den dagen, vilket gör att mitt tillfrisknande förhalas.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
- lector
- Sweden
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar