Har storstädat lägenheten och testat syrrans mammakläder. Det mesta kunde jag ha men många var små redan nu. Magen var det inga problem med men det är brösten som har svällt på mig! Så när jag testar fina skjortor så faller de fint över magen men stretar mellan brösten. Typiskt!
Tänkte även att det var dags att ta en bild på Bus, v. 20 så att man inser sedan hur liten man faktiskt var. Kan ju vara kul, kanske ;-)
4 kommentarer:
Oj nu har du dragit iväg ordentligt :-) tänk att det är en bäs där inne...fantastiskt!!!
Ja visst är det fantastiskt. En liten krumelur liksom ;-)
Wow!! Vilken fin mage!!! Kul att ta kort varje vecka för framtiden.
kramTitti
Tack Titti! Ja än så länge är vi sams, magen och jag ;-)
Skicka en kommentar