lördag 28 januari 2012

Godis!

Jaha, då sitter jag här och moffar godis innan det är dags för middag i Hällby. Kanske inte så smart men det är faktiskt lördag idag.

Har storstädat lägenheten och testat syrrans mammakläder. Det mesta kunde jag ha men många var små redan nu. Magen var det inga problem med men det är brösten som har svällt på mig! Så när jag testar fina skjortor så faller de fint över magen men stretar mellan brösten. Typiskt!

Tänkte även att det var dags att ta en bild på Bus, v. 20 så att man inser sedan hur liten man faktiskt var. Kan ju vara kul, kanske ;-)


4 kommentarer:

Gittan sa...

Oj nu har du dragit iväg ordentligt :-) tänk att det är en bäs där inne...fantastiskt!!!

lector sa...

Ja visst är det fantastiskt. En liten krumelur liksom ;-)

Anonym sa...

Wow!! Vilken fin mage!!! Kul att ta kort varje vecka för framtiden.
kramTitti

lector sa...

Tack Titti! Ja än så länge är vi sams, magen och jag ;-)