onsdag 21 december 2011

Saker och ting...

löser sig alltid. Det brukar alltid mamma säga till mig, "det löser sig" eller "det går över"...ja, så är det men det gäller att ta sig igenom skiten först bara och inte stanna på vägen för det hjälper sällan eller aldrig.

Nu har jag haft samtal och det blir en lösning för mig inför våren. Var vet jag inte än, så bara det blir ju spännande.

Nu ska jag slå in paket.

2 kommentarer:

Gittan sa...

Att ta sig igenom det som är jobbigt Är jobbigt men alltid lär vi oss något och blir starkare av det kram!

lector sa...

Precis! Det konstiga är att jag alltid känner mig så misslyckad när det väl startar sedan sätter sig "jävlar anamma" på axeln och då brukar det ju bli bra samt en erfarenhet rikare ;-)