visst är det lustigt att du gör det fastän du ser alla biverkningar... här talar vi inte om biverkningar som trötthet utan här pratar vi 1 av 1000 som får cancer och 1 av 100 som får håravfall, svullnad, klåda, sömnsvårigheter, acne...listan är lång. Det svider dessutom i halsen och det känns inte rätt. Vi manipulerar och experimenterar och tydligen är det jag, kvinnan som dragit nitlotten. Oavsett om jag går den här vägen eller ej anser jag nog att vi, Eva förlorade sten, sax och påse gentemot Adam. Hur vi än försöker att glorifiera det så är sanningen en annan. Det komiska i det hela är väl det att vi inte ger upp hoppet över det vackra och kärleksfulla. Men jag vill vara ärligt...jag vill fan inte ha ont och må skit för att känna kärlek. Vad är det för gång i livet? Men som de säger, det är väl bara att bita i det sura äpplet, precis som Eva gjorde ;-)
2 kommentarer:
Humorn är det inget fel på i alla fall!!! :-D
Jepp, skratta bör man annars... ;-)
Skicka en kommentar