Jag packade som sagt min väska och satte mig i bilen. Vi styrde mot Götebrog och då anade jag att jag var på väg hem till Syrrebyrran I (Yvonne). På morgonen ber hon mig att åter igen packa en väska. Martin skulle vara kvar med Göran och jag förstod att vi var på väg till en SPA-anläggning. Ellinor hade nämligen nämnt att hon fått det när hon fyllde och nu tänkte jag att antingen blir det jag och Yvonne som åker istället eftersom Ellinor är höggravid. Där hade jag fel för på väg till Varberg hämtade vi upp Syrrebyrran II, vilket jag tyckte var mycket roligt och tappert av henne.
Varbergs kurort var fantastiskt trevligt ställe och det låg riktigt vacker. Yvonne hade planerat och fixad och donat. Jag och Yvonne skulle börja dagen med massage och Ellinor skulle få fotmassage. Dagen efter var det Yvonnes tur att få fotmassage och jag och Ellinor skulle få ansiktsbehandling. Där emellan blev det god mat, goda viner och mys med syskonen.
Även om man är med Bebben har man rätt till en "drink" och ja, den var alkoholfri.
4 kommentarer:
Fina bilder, speciellt den på er alla tre systrar och den på dig med solglasögon på utan drink!
Tackar! Jag och Yvonne tänkte tjäna lite pengar på dessa fotomodellsbilder. Året Runt hade tydligen hört av sig till Yvonne...de skulle göra ett reportage om livet efter 30 :-P
Tja, man kan ju alltid fantisera lite bara för att :-D
Året Runt...det skulle va' något det ;-) Kunde du inte komma på något bättre :-P
Mäh...det var ju Yvonnes fantasi...inte min ;-) Du vet hon är ju ÖVER 40!!! :-P
Skicka en kommentar