torsdag 23 juni 2011

Jävlar vad arg...

jag blev. Har beställt kläder från ett företag som finns på Internet. Jag köpte en klänning och en top från företaget och fick det i brevlådan den 28/4. Med paketet skickar de ingen faktura eftersom du ska kunna returnera under 14 dagar. D.v.s. den 12/5. Därefter ska det komma en faktura, vilket i det här fallet är i maj månad. Jag har INTE fått någon faktura från företaget under maj månad. Förra gången ringde jag för att jag tyckte att det tog tid innan fakturan kom och de sade lugnt till mig att den var på väg. Den här gången säger tjejen i telefonen (som i.o.f gjorde sitt bästa men i alla fall) att det var min skyldighet att ringa efter fakturan om jag inte hade fått den. Nåväl, då tog det 2 månader innan jag fick fakturan!! Nu när jag kom hem såg jag att det låg en faktura i postfacket. Det var inte den fakturan jag trodde att det var utan en PÅMINNELSE dessutom den SISTA! Hur fan kan det vara den sista eftersom jag inte har fått någon sedan tidigare. Jag ringde upp och ursäktade att jag var upprörd men jag har jävligt bra koll på mina räkningar. Då sa hon att hon tog bort den sista påminnelsen på 70:- och bad mig betala 653:- + 70:- för en faktura som jag ALDRIG har fått! Fan heller. Till slut höjde jag väl rösten lite väl och talade om för henne att jag inte kunde betala eftersom jag inte har fått någon räkning. Då tog hon bort även det...tack för det! Hon tyckte att det var konstigt att jag inte hade fått någon faktura eftersom de hade skickat ut en katalog till mig. En katalog? Hur jävla dumma i huvudet får de vara om de skickar ut fakturor med en KATALOG! Den kan ju för fan hamna var som fastän den i det här fallet måste ha varit skickad till mig som person. Reklam som reklam! Skit! Men eloge till den stackars tjejen som fick ta emot min vrede.

Inga kommentarer: