onsdag 22 juni 2011

Fönster?

Martin läste tydligen en tanke som jag försökt att ignorera. Han ansåg att jag kunde tvätta våra fönster nu när jag "inte har något att göra"...hmpf. Lydig som jag är tog jag mig ner på stan. Lämnade lite böcker på biblioteket, köpte ett svärd till Victor som fyller 5 år (hjälp), in på Clas O för att köpa grejer till städningen, hem till mammsen o pappsen för att lämna presenten (de ska till Syrrebyrran I under midsommarhelgen) så en runda runt ån, genom Munktell och till konditori Amarant för att köpa mig lite fikabröd. Kommer hem och ser att jag har fått mig en ny "porrtidning".

Nu har jag njutit på balkongen, druckit kaffe, käkat wienerbröd och läst "Allt om Mat"...och jag har faen ingen lust att tvätta några fönster. Känner mig lite trött faktiskt... ;-)

2 kommentarer:

Gittan sa...

va? har batterierna tagit slut ;-)

lector sa...

Nja, det gick väl så där att sova så det vara bara att sätta igång. Det blev riktigt ljust i lägenheten. :-D