måndag 27 juni 2011

31 år idag

Idag fyller jag år. Freddi skickade ett SMS i morse och moster samt syster ringde under dagen och det blir man alltid glad över. Även kul att få kommentarer på FB. Extra eloge till dem som grattade utan att FB påminde dem :) . Vädret har varit underbart idag och i morgon ska det bli ännu bättre. Nu känns det som om semestern har börjat på riktigt. Nästa vecka slipper jag dessutom vara ensam. Mälaren är spegelblank och barnen tjoar på Bubben. De har nämligen segelskola den här veckan. Kan det bli bättre än så här? Är extra nöjd med mig själv idag. Joggade 5 km och gick 1 mil. Hade hoppats på lunch på slottet men det var stängt. Tränade på min stämma när jag gick där på landsvägen. Fungerade utmärkt. Nu ska jag läsa. Fick datorn till låns bara för att jag fyller...annars är det datorförbud ;)

Inga kommentarer: