Åh, det är ju helt underbart ute. Fågelkvitter, sol och VÄRME! Dessutom hade de tagit bort all grus från cykelbanan och kidzen var ute och lekte på gården, efter skolan. Jag bara älskar våren och sommaren. Har planterat blommor på balkongen och hoppas på härliga färger inför påsken. Hihi, vill bara skutta omkring! Dessutom har jag något att se fram emot nästa helg. Ja, in med all positiv energi. Inte gno in det som jag blir ledsen av. Är glad att jag har människor runt omkring mig som lyssnar. Ni är bäst! Människor som jag inte känner så väl men som alltid ger mig positiva känslor. Ni är också bäst! För att inte glömma den som jag får pussa och krama varje dag. Gosen!
måndag 11 april 2011
Värme!
Åh, det är ju helt underbart ute. Fågelkvitter, sol och VÄRME! Dessutom hade de tagit bort all grus från cykelbanan och kidzen var ute och lekte på gården, efter skolan. Jag bara älskar våren och sommaren. Har planterat blommor på balkongen och hoppas på härliga färger inför påsken. Hihi, vill bara skutta omkring! Dessutom har jag något att se fram emot nästa helg. Ja, in med all positiv energi. Inte gno in det som jag blir ledsen av. Är glad att jag har människor runt omkring mig som lyssnar. Ni är bäst! Människor som jag inte känner så väl men som alltid ger mig positiva känslor. Ni är också bäst! För att inte glömma den som jag får pussa och krama varje dag. Gosen!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
- lector
- Sweden
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar