Haha, näe men vi har vunnit på att visat att vi är en salig blandning som håller ihop och att jag utan problem som ensam lärare kan ta hand om 35 12 åringar. De litar på mig och jag på dem. Vi hade inga toppade lag utan vi hade sammanhållning och glädje. Dessutom hade vi en egen domare i toppklass ;-)
Äntligen är lördagen här och vi har haft mysgosfrukost. Nybakade baguetter (satte en deg i kylen i går kväll), smoothie, egen rabarbermarmelad, ägg, kaffe och juice. Nu ska vi avsluta koandet för att bege oss ut i det fina vädret. Vi tänkte ta en tur till landet för att grilla lite och vara ett med naturen. Vi funderade på att sova över men jag känner att jag inte orkar. Vill vara hemma. Det har varit en tuff vecka och både jag och M går om varandra hela tiden. Jag känner att jag vill ha mina bekvämligheter till hands. Det är även tur att jag har mina Goa på jobbet så att jag inte kreverar i min ensamhet, just nu orerar vi ihop! Tur är väl det, att man inte är ensam.
Härrå!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar