Bildbevis!
Idag kom finaste Gittan och hämtade upp mig för en tur i Odlaren. Härligt sol och gnistrande snö. Gick rätt bra tycker jag men det känns i kroppen att den inte är van vid sådana här aktiviteter var dag. Jag klappade den ömt och lade mig i badkaret när jag kom hem. Gittan däremot är värsta naturbegåvningen. :-) Hon svischade utan problem fram på golfbanan och hon tog sig även runt 2,5 fastän hjärtat hade lagt sig utanför bröstkorgen på na.
- Hör du hjärtat Lucinda?
Haha, jösses, det ekade ju i hela skogen ;-)
Så när vi var på väg därifrån träffade vi på Karin och hennes två män (arbetskompisar). Nu tror hon på oss...som om vi skulle ljuga!? Hmpf!
Nu är det en sockerkaka på G i ugnen. Freestylade lite från receptet. Vi får väl se om jag lyckas eller inte...den ser fin ut härifrån i alla fall. Bara den inte faller ihop när jag öppnar ugnsluckan.
1 kommentar:
Naturbegåvning haha jo, jag tackar :-))
Skicka en kommentar